Valla eşim de ben de çalışıyoruz çok şükür durumumuz iyi ama biz bile artık kısıyoruz çünkü önümü göremiyorum. Eskiden 3 çeşit yemek yapardım artık 2ye düşürdüm. Ne bilim sıvı deterjan almıyorum toz almaya başladım onun hesabını bile yapar hale geldim ki ben hiçbir zaman böyle hesap yapmış insan değildim. Çok çok zor Allah herkesin Yardımcısı olsun