TospikOglusum keşke ama keşke herkes böyle düşünse, inanın bu halde olmayız o zaman.
Bizim insanımız çok güzel manipüle edilebiliyor. Bu ülke 25-30 yıl evvel su kuyruklarında beklediği günleri unutmuyor da, henüz 2-3 sene önce çöpe atılan soğanları almak için izdiham yaşanan günleri hemen unutuyor. O zamanın şartları ile bugünkü şartlar asla kıyaslanamazken, hani biz çok gelişmiş bir ülkeyken, herkes bizleri kıskanıyorken, biz çöpten soğan topluyoruz. Çiftçiler ellerinde kalan malları yollara döküyor, yaka paça gözaltına alınıyor. İnsanlar kendilerini diri diri yakıyor. Daha neler yazardım da, neyse işte.