Perfect_woman Serap02 5 programlı kullanıyorum gayet memnunum 1 buçuk senedir hiç bı problem yaşamadım çok şükür tertemiz yıkıyo valla çiziği bile yok bardakların falan
Serap02 Perfect_woman ya benim hiç öyle değildi tam tersi hep deterjan lekesi kirli bırakması çizmesi de cabası
Birmartannesi Serap02 deterjan markasına önemli ben f.nish kullandım eritmiyordu bile illa f.irly kullanmam gerekiyor
Serap02 Selimim4720 malesef bütçem yeterli olmaz diye 6 programlı alamam 5 program yada aşağısına bakmam lzm
Birmartannesi Serap02 öyle galiba bende Siemens var ayni fabrikadan cikmalar 4 programlı bende hiç memnun değilim ne varsa eskilerde varmış resmen
Ulkrdml Bende bosch serie 6 var 7 programlı hıc du tutmadan koyuyorum herseyı tertemız cıkartıyor estra kurutma ıcın bı dugmesı var hep ona basıyorum kupkuru cıkıyor bılemedım
Kucukkalbim Serap02 3 programlı olanı kullanıyorum çok memnunum parlatici tuzu bitince biraz nemli kalıyor o kadar
Yerfistigininannesi Serap02 ben 4 programlı kullanıyorum deterjan değiştim şimdi memnunum green mom marka doğal deterjan aldım tortu koku yok temiz çıkarıyo artık
birboncukannesiiii Serap02 4programlı benim ki, kaç program kullandın dersen 2. en sık kullandığım tasarrflu modu aciliyetim varsa da kısa programı. diğerlerine bakmadım bile gereksiz
Serap02 birboncukannesiiii program fazlalığı zaten gereksizmis bunu anladım da ama yani temiz yikamiyor çok sorunlu bir makina
Egelim Serap02 benim Bosch 6 program çok memnunum, beyaz eşya birazda şansa kalıyor galiba, annemin de Bosch misal ama o memnun değil, yanlış hatırlamıyorsam onunda 5 programlı.