Brn2018 Firdevs Fazla kilo sağlık değildir bu cümleniz çok doğru tesekkür ederim bilgi için bende içimi ferah tutucam sağlık en önmlisi kilo değil 🙏🏽Bunu anladım
Yagizmomms Canm birazda kilo genetik bence. Benm 2.5 aylık bebeğim 7.5 kilo kuzenimn 2 yaşında kızı 9 kilo. Ama ben iri biriyim esimde öyle. Kuzenm ve eşide minyon mesela çocuklarda öyle.
Brn2018 Yagizmomms Çok sağolun bu söylediklerinizi içimi rahatlattı.Evet hep minyon zayıf ailemiz aynı zamanda uzun boyluyuz.Demekki genetik olduğunu düşünmeliyim daha fazla üzmeyim kendimi teşekkür ederim tekrar bilgi için
[silindi] Brn2018 canım dert etme benim kızımda öyle kilosu 6400 7 ay 6 günlük şu sıralarda çok zayıfladı 5500 falan olmuştur diye düşünüyorum. Sağlıklı olsunlarda kilo hiç önemli değil sıkma sen canını.
Brn2018 [silindi] En önemlisi sağlıklı olmaları dediğiniz gibi zayıf olup sağlıklı olsunlarda teşekkürler
Hatice_beren Bence normal yaa bebekler artık hareketlendiler kilo tutmuyor artık durması normal sıkıntı yapma ben de maşallah emziriyorum sürekli tıkıyorum ama ala ala 400 gr almış ven 1 buçuk almıştır diye düşünürken sıkıntı yapma