Eymen190218 Buna sevindim bugece biraz olsun rahat yastığa başımı koyabilirim sizin söylediğinizle🙏🏽Tahlilllerinde birşey çıkmadan bünye meselesi olup sağlıklı olma durumumuz var bu iyi birşey bizimde doktorumuz minyon yapıda bir kız bebek uzun olucak boya gidiyor dedı amaiinsanın içi rahat etmiyor işte.Bende 4,5 ay emzirdim regl döneminden sonra kesildi ek gıda + mama şeklinde devam ediyoruz ozaman içimi ferah tutucam toparlıcaktır zamanla tahlilleride temiz çıkarsa çok tesekkurler bılgınız için sizede sağlıklı büyütmek Nasip etsin Allah🙏🏽