Utkuu benim bebegim de sadece anne sütü aliyordu sütüm de vardi aslinda ama yaramiyordu sanirim kilo alimi azdi. 4.ayin ortasında ek gida tadimina baslatti doktorumuz su an 5bucuk aylik yavas yavas et suyuna geçicez. Bi sıkıntı olmadi şükür ilk zaman kakasini uzun araliklarla yapar oldu hala ara ara oluyor ama ek gidaya gecen her bebekte oluyor zaten o kadar