Bayanlar benim sütüm çok az üç saatte iki göğsümden 20 cc zar zor çıkıyor sadece mama alanlarda ek gıdaya dördüncü ayda başlanıyormuş acaba bzdede dörtte başlanırmı benim durumumda olan varmı?? öyle bile bebeğin mama aldığı öğünleri sürüm karşılamazda en azndan azaltılmş olur malum mamalar çok pahalı🤦🏼♀️