Aylin_lina Eva41 Geçmiş olsun. Ben kullanmadım. Diğer 8 er içilen ilacı kullandım 10 gün emzirmeye ara verdim
Mom980 Eva41 klorokin ve emziren anne? Ben olsam kullanmazdım. Zaten covid geçirdim ilaçsız atlattım Allah’a bin şükür çok kötü değilseniz bence kullanmayın