Eva41 kullandım ilaçlar bitince bende bir çarpıntı başladı anlatamam neyse ki kısa sürdü . İlaca yormadım ama kullanan bir çok kişide bu yan etki görüşmüş . Sonradan ilaçtan olduğunu anladım
iyi geldi mi sorusuna gelince coviti tat koku kaybından başka hissetmedik pek yani etki eder mi bilemiyorum