Syhnorhn Yaa kıyamam sizi çok iyi anlıyorum bende kızım 3 ay kuveste kaldı eve gekdigi ilk 4 ay çok zor geçti hapşırıyor Dr kosuyorduk, öksürüyor 2 defa Dr kosuyorduk , gaz için bu dediğiniz şey kendini sıkıyordu Dr kosuyorduk ateşi 36,8 lerden Dr kosuyorduk 1 gece ilk eve gelsiig hafta 6 defa acile gittik en son Dr numarasını vermişti gelmeyin diye 😂🙏