Merhaba sevgili anneler 2 ay 18 günlük bebeğim var. Bugun birkaç kere ellerini yumruk şeklinde sıkıp havaya kaldırdı ve kastı kendini hatta kızardı. İyice sıkınca da birden ağlamaya başladı. Birkaç sefer bu durumu tekrarlayınca anlayamadık. Acile gitmek istedik o derece korktuk. Böyle bir şey yaşayan oldu mu aranızda.