1.5 saatte kesinlikle kaldırıp emzirmen gerekiyor canım yeni doğanları uyandırmak çok zor ama buna mecbursun emzirmezsen hem sarılığı artar hem senin göğsün tıkanır ve şuan yaşadığın acının 5 katını daha yaşarsın o yüzden ne yapıp edip uyandır miniği 1 ay sonra kendi seni uyutmayacak zaten benim de 3 aylık kızım var geceleri 2 saatte bir uyanıp emer