Kızlar ya bebeğim daha 3 günlük , geceleri emzirmek istiyorum aç kalmasın diye ve göğsüm sızlıyor şişti iyice ama kızım uyanıp emmiyor. Acıkmıyor mu uyandırmaya çalışıyorum yok olmuyor. Çok üzülüyorum ne yapmalıyım nasıl emzirmeliyim. Aç değil mi bu çocuk 😔 Bilen anneler acil yardım etsin lütfen 🙏🏻🙏🏻