karabocuk Aslici ben emzik vermeye çalıştımsa da oğlum kabul etmedi. sağdıgım sütleri ve mamayı yine aventin biberonu ile verdim. biberona alısır memeyi tutmaz konusu bence bebekten bebege değişiyor. ben hiç sorun yasamadım. ama şöyle bir yol izledim oğlum nerdeyse dokuz aylık hala biberonlar bir numara yani tek delik. delik sayısını arttırmadım rahata alısmasın diye belki bu fayda etmiştir.
sselda Aslici ilk haftalarda öyle oluyor ama zamanla artıyor emzirince artar Allah şifa versin bende öyleydim zamanla artı
3melekannesiii Aslici diyenlere bakma İncir uyutmadı ve kabak smothe dene sütün artar inşallah tarif için YouTube bak cnm ve üzülme stres cok engel olur sütüne
Yenievliiiiii Aslici inşallah bebeğin çıkınca emzirdikçe emzirdikçe sütün çoğalır.. Ben ekstra artması lazım tahin helvası yerdim etkileri, rezene çayı çoğaltırdı, birde bol bol su içmek sütümü arttırdı
Hayallerhayatlar Aslici Bir an önce bebeğini kucağına alırsın inşallah. Bebeği hastanede yatan her anne senin yaşadığın durumu yaşadı üzme kendini. Yalnız niye emzirmene izin vermiyorlar? Bebeğini emzirebilsen sütün hemen artacak inşallah
-Livasmom- Aslici ilk iki gün azdı evet hemen humana icmeye basladim ve emzirdim bol bol bebek emdikce kanallar açılıyor ve süt gelmeye basliyor vazgecmemek lazim