Aslici benim de bebeğim 5 günlükken kuvoze almışlardı, 2 saat sagip 30 cc süt cikarabiliyodum, günde 3 kere falan süt saklama poşetinde ne kadar çıkarsa gönderiyorum, ayrıca günde 3 kere emzirmeye gidiyordum, buna rağmen mama takviyesi yapiyolardi, göğüs uçlarım süt sağma tan mahvolmuştu, sonraları düzeldi, bebeğim emmeye alıştı, emdikce çoğalıyor zaten, yara da olmuyor artık.