OncedenGurme flowerytll kullanmadığımız küçük wc var. Çamaşır makinem oradaydı. Raf yapıp deterjan vs temizlik malzemelerimi koydum. Çamaşır makinemin üstüne de kurutma makinesini monte ettirdim. Büyük rahatlık oldu benim için. Bosch kullanıyorum tüm beyaz eşyalarımı
flowerytll Bireylulmeselesi02 galiba orayı uygun hale getirmek en mantıklısı çoğunluk boyle kullanıyor 😊
Bireylulmeselesi02 flowerytll aynen canım çünkü ordan çıkarıp kurutmaya atıyorsun kolaylık sağlıyor🤗bi de görüntüye de önem veririm ben ne yazık ki🙄
Alya-Arda Beyaz eşyalarım bosch kurutma makinesini geçen sene tavsiye üzerine arçelik aldım.Kızım beş aylık abartısız gunde en az 1 kez kullanıyorum çok memnunum.