flowerytll Kızlar kurutma makinası kullananlar memnun mu . Birde nereye koydunuz evim küçük banyomda makinenin üzerine koyacak yerim yok ama çok almak istiyorum fikirlerinize açığım
Betul055 flowerytll Arçelik aldım memnunum banyo da makinenin üstüne dolap yaptırdım üst üste çalıştırıyorum
Momnurse flowerytll arçelik gerçekten çok çok memnunum banyoda koyacak yerim vardı yan yana koydum.Balkonun müsaitse koyabilirsin canım genelde öyle yapıyorlar
Smryna flowerytll Benimde yerim olmadığı için ikisi bir aldim arceligin kurutma memnunum uzun sureli kurutma yapmasinin dışında iyi. 😇
flowerytll Momnurse evet balkonu da düşündüm iki tane var biri kapalı çünkü arceligi çok öven var canım sagol
Veratuba Benimde arçelik makinemin üstüne koydurdum dolapsız ona uygun ayaklar takıldı bence alın çok rahatlık
Ygtek flowerytll Ben yıkama+kurutma kullanıyorum. Memnunum ıkı makine koyacak yerim olmadığı için ikisi bir arada aldım
Ulkrdml flowerytll bosch kullanıyorum camasır makınasının ustunde duruyor evlenırken almıstım cok memnunum
Esila15 flowerytll Profilo aldım memnunum . Ben tuvaleti kapattım oraya koydum valla . Evim küçük yapacak bir şeyim yoktu
Morfrenk Bosch seri 6 kullanıyorum çok memnunum. Elextrolux üde çok övdüler daha uygun hatta bence onada bakılabilir