ipek_annesi bana sorarsanız kitapları sadece bilgi almak için okuyun . Bebeğinizi siz gözlemleyin neyi seviyor ne yaparsanız sakinleşiyor nelerden hoşlanıyor . Uykudan önce çok yorulursa mı daha rahat uyuyor yoksa az yorulursa mı vs . Bir çok şey var daha . Ben tamamen kendi eğitimimle verdim . Benim bebeğim de uykuyu hiç sevmez sanardım pedegogtan eğitim almak istedim ve eşimin bir sözü beni çok etkiledi . “ bebeğimizi en iyi sen bilirsin kimsenin aklıyla bebeğimizi tanıyaman bir insandan ne bekliyorsun herşey senin elinde inanmalısın ve ben sana inanıyorum yaparsın “ demişti.. kesinlikle haklıymış hiç ağlatmadım şimdi hepimiz mutluyuz 🙏🥰 çok şükür Allah’ıma 🙏 meğer bebeğim uykuyu çok seviyormuş hatta gündüzleri zor uyandırıyorum fazla uyumasın diye .. memeye bağımlı bu çocuk diyordum meğer uyumayı bilmediğinden geceleri 100 kez kalkarmış ve ben artık bu psikoloji ile uyumuyordum . Şimdi 2 kez kalkıyor çok şükür 🙏 size bunları kendinize İnan’ın diye anlatıyorum lütfen maşallah der misiniz 🙏