KUMSAL2020 Elifdurununannesi Tamm canm bende alıcam umarım memnun kalırım bugün 2 kez üzerine geçti sleppy kullanıyorum Hiç memnun kalmadım prima premıum kullandım ama baya pahalandı onlarda
Elifdurununannesi KUMSAL2020 baby me nin primadan farkı yok canım kalitesi aynı eminim çok memnun kalacaksınız 🙂
zuleyha44 Azsekerlikahve ben en baştan beri prima kullanıyorum hiç pişik olmadı çok şükür. Seçeneklerde prima yok diye oy kullanmadım