Merhaba,kızım 13 aylık hep emerek uyudu,geceleri de sık kalkıyor hatta çoğu zaman geceleri kalkıp 2 saat oyalıyoruz uyandığı için.benim merak ettiğim hep diyorlar ya yanına yat ninni söyle vs benim kızım park yatakta yatıyor nasıl yanına yatayım ki? Kendi yatağımızda uyutayım desem kuduruk gibi bi o yana bi bu yana dönüyo yataktan inmeye kalkıyor.Çok uykusu varsa da üstüme çıkıyo meme diye.çok uğraşıyorum meme vermeden ayakta dolanıp severek masaj yaparak odada turlayark dalmasına ama direniyor .Sonunda meme vermek zorunda kalıyorum.çok yoruldum artık nasıl olcak bu iş? Memeyi kendi kendine bırakmasını mı beklemeliyim acaba?