Alvvv Alvvv gündüz ek gıda ama bütün gece de doyurmak lazım akşam içti sabaha kadar kalsın olmaz ki emen bebekler defalarca uyanıp emiyorlar mecbur biz de gece 2 bazen erken uyumuşsa 3 defa mama veriyorum
Annekeki 13 aylik genelde 8bucuk 9 gibi uyuyor 1 gibi emiyor sonra 6 gibi uyaninca uykusu acilmasin diye yine meme veriyorum sonra uyuyor. Gece beslenmesini kendi birakmisti zaten. Memeyi de emzik gibi kullaniyor gece.
Kerem28 haziranin25i inşallah olmaz tabi ki ama oyle devam etmeyin bence kırkı çıkana kadar gece uykusundan uyandırılir her iki saate bir ben çok çekmiş biri olarak iki oğlumda korkarım o yüzden yogum bakımda yatti oğlum rabbim kimseyi evladiyla sinamasim🤲
haziranin25i Kerem28 kuzum 3 günde 1 doktor kontrolüne gidiyoruz çok şükür öyle bir tehlikemiz yok doktorda söyledi 🤲🏼 mama takviyesini kafamıza göre almadık doktorun söylediğini yapıyorum 🤗🌼