Zehra-13 her ay götürmenizi öneririm. Biz 9 aylık her ay götürdük. Hatta 15 günde bir kontrole gittiğimiz dönemler oldu. 6. Ayda kan değerlerine baktılar mesela b12si eksikti ona göre ilaç başladık. Kan ilaçlarına ihtiyacımız kalmamış vs…8 aylık kontrolünde 1 kilo 100 gr almıştı.
Neyse bizimki iştahlı da bir çocuk kendi karar veriyor aslında biraz. Mesela sabahları her gün yumurta sarısı ekliyorum. Örnek bi kahvaltı: çeyrekten az avakado, minik bir muzun yarısı(1 parmak uzunluğu kadar)eziyorum, 1 kaşık yulaf ezmesini haşlayıp karıştırıyorum. Bi de pekmek bi çay kaşığı, yumurta sarısı ekliyorum. Severek yiyor. Bazen bu karışıma devam sütü de ekliyorum 1 kaşık kadar…
öğlen, çorba hazırlıyoruz. Kemik suyu ya da kuzu kıymalı ya da balıklı… çorbaları biraz yogun yapıyoruz. Sulu sevmiyor pek… 4 çorba kaşığı ölçüyoruz. Ama bulamaç gbiyken ölçüyoruz.
Akşamları da keçi yoğurdu(bazen hünnap bebe bisküvi ekliyorum 1 tane) bi küçük kavanoz ya da meyve püresi.