Merhabalar bebeğim 8 aylık olmak üzere. 7.5 aylıkken Dr a gittik. Sabah kahvaltı, öğlen yoğurt,ikindi meyve, akşam da çorba olmak üzere 4 öğün veriyordum. Dr gün içinde mesela 5 kere emzirirsem 5 öğün, 6 kere emzirirsem 6 öğün vermem gerektiğini söyledi. Çok fazla geldi bana. Zaten uykusu, beslenme aralığı derken en fazla 5 öğün oluyor. Siz kaç öğün veriyorsunuz? Bir de emme saatinden 1 saat sonra verebilirsin dedi ama acıkmıyor bence. Kaç saat aralıkla besliyorsunuz 8 aylık bebek anneleri?