Kızım 8 aylık olmak üzere halen gece 2-3 kere kalkarız, bence artık açlığına değil de yanında mıyım diye kontrol için uyanıyor. Anlamsız boş bi şekilde ağlıyor burdayım kızım yanındayım diyorum emziğini veriyorum biraz saçını yüzünü seviyorum uyuyor. Her seferinde karnını doyurmuyor. Elbet bu düzen de değişecek o yüzden dert etmiyorum varsın yanında oluşumdan emin olsun huzurla uyusun.