Arkadaşlar merhaba. 3 aylık bebeğim saat 9 gibi gece uykusuna geçiyor sabah 7 gibi uyanıyor. Ama sabaha kadar 1,5 ya da 2 saate bir uyanıyor. 2 saati hiç geçmiyor uyanması. Bu aydan sonra daha uzun uyuması hatta beslenme için hiç uyanmaması normal deniliyor ama neredeyse 5 kez uyanıyor. Uyanma sayısının azalması için fikri olan var mı