@bebisimbenm bende hep dua ediyorum inşallah ben yanılıyorumdur diye.Çocuk doktoruna almıştım randevu ortopediye değiştirdim oda doktor yarın varmış.Yarın gidelim sanada haber veririm canım ne dedi doktor diye.Eşinin söylediği biraz rahatlattı içimi ama ortopedi şart😞