basaktpe12 frene basarak arabayı çalıştır, vitesi d’ye al, el frenini indir ayağını frenden çek o kendi kendine gider sende hafif gaz verirsin oldu bitti bu kadar. Geri gitme gerekirse r ye alıyosun yokuşta değilsen gaz vermene gerek yok gayet hızlı gidiyor