Avakadolumama atlasannesi1 çok normal 😃 benim kızım defalarca kez yapmıştır öyle . Hatta üstünü çıkarırken kakadan çıkaramamış kesip atmıştım zıbını.
atlasannesi1 Esmataha molfix bende en başta kullandım. İki çişte bile dışına çıktı. Sleepye geçtim. İlk kez taştı ama bez napsın. 😂 sleepye geçebilirsiniz molfixten güzel
Minikcasper01 atlasannesi1 evet ya bende oh annem yap yap içinde kalıp dert olacağına sal gitsin diyorum 😂 bebiş gazını çıkarınca ben rahatlıyorum 💁🏻☺