atlasannesi1 10 haftalık bebeğim az önce sırtına kadar kaka yaptı normal mi 😱 çok yapıyordu zaten ama bu şaşırttı.
Minikcasper01 atlasannesi1 böyle ekşın yaşatıyolarmış bebişler siz dua edin evdeyken olsun dışarıda olursa daha zor 😃
Bal-Kaymak atlasannesi1 😂😂 sen bide oturmaya başlayınca gör 😂😂 her kaka belden yukarı. Ve günde en az 3 kez kaka yapıyor 😂😂😂
nursocum atlasannesi1 bi kaç gün yapmayıp böyle yapıyorlar yaklaşık 4.5 aya kadar böyle yapıyor çünkü kilo alıyor dedi doktorum
atlasannesi1 Minikcasper01 😂😂 geçen gün kalça ultrasonunda doktorun yanında da yaptı gürültülü bi şekilde 😂😂 o bu kadar değildi ama
Minikcasper01 atlasannesi1 ahahhaha bebişlerrrr😍 aman yapsınlar yeter ki kokuya da sese de taşkınlarada razıyız 😅😅
atlasannesi1 Minikcasper01 aynen. Valla sesi hoşuma bile gidiyo ne yalan söyleyim. O yaparken biz gülmekten kırılıyoruz 😂
Blknss12 atlasannesi1 benim bebiş o zamanlarda bunu çok yapardı bütün zibinlari hafif lekelidir hatta sırtına kadar. Çok normal sivik olduğu için
Esmataha atlasannesi1 oğlum şuan sekiz buçuk aylık. İstisnasız her kakasında bezi taşıyor ve her yer 💩🤣
Bal-Kaymak atlasannesi1 😂😂 çıkıyor valla bende anlamadım. Yediği direk bezde 😂 hayır annem de diyor ki dua et bez yıkamıyorsun badileri de çok leke olduysa at. Oldu hergün badi stok yaparım😂😂
sonsuzmutlulukkk atlasannesi1 benim çocuklarım saçlarına kadar yapıyorlardi büyük başarı 😂😂 Normal korkma
Esmataha atlasannesi1 valla yediğinden mi bezinden mi anlamadım 🤣 idrarı bile dışarı çıkıyor. Molfix kullanıyorum bezini de oysaki
Minikcasper01 atlasannesi1 evet ya bende oh annem yap yap içinde kalıp dert olacağına sal gitsin diyorum 😂 bebiş gazını çıkarınca ben rahatlıyorum 💁🏻☺
atlasannesi1 Esmataha molfix bende en başta kullandım. İki çişte bile dışına çıktı. Sleepye geçtim. İlk kez taştı ama bez napsın. 😂 sleepye geçebilirsiniz molfixten güzel