Leonmam ben erikle günkurusunu kaynatip tortusunu yediriyorum doktorum söylemişti .Ek gıdaya yeni geçtiğimizde kabiz oluyordu yedirince yarım saat içinde yapıyordu .Biraz büyüdükçe bi iki gün üst üste tekrarlamak zorunda kalıyorum ama faydası oluyor bi deneyin isterseniz