Leonmam merhaba. Geçmiş olsun öncelikle. Benim bebeğim henüz küçük ek gıdaya geçmedik. Ama burada annelerin yazdıklarından hareketle bazı şeyleri önerebilirim. Örneğin bu meyve süzgeçleri var içine kayısı koyup yedirebilirsiniz suyunu içirebilirsiniz. Bir süre bol bol sıvı şeyler tüketirse ve ayrıca içine zeytinyağı da koyarsanız hazmını kolaylaştırır , bağırsağını rahatlatır. Bir de ben bazen uzun süre kaka yapmadığında şırıngayla çok az bir zeytinyağını makattan içeri sıkıyorum hafifçe. Yarım saate yapıyor hemen zorlanmadan. Yine burada suya oturtma yöntemini de yazanlar olmuştu öyle de yaparmış. Yani lavman veya fitil vs son çare olmalı diye düşünüyorum. Tekrar kolay gelsin geçmiş olsun. 🌸