Leonmam süt gaz yapmıştır gaz sıkıştırınca kabız olmuş olabilir. Valla bana bile süt felaket gaz yapıyor mahfoluyorum. Probiyotik yoğurt , zeytinyağı falan denedin mi. Yinede yapmıyorsa bacaklarını karnına it çek . Daha yapamazsa mecbur doktora gitmeniz lazım geçmiş olsun