esra89 Nevolizm cüdden bimin mavisi çok kalıcı normal de yumoş mavi kullanıyorum konsantre olandan lacivert gibi ama bim daha etkili bana uzak o yüzden herzaman alamıyorum arada kullanıyorum beğendim bir deneyin
mertinannesi_ Nevolizm bımin Yumuşatıcısı çok guzel kokuyor siyah olanı kullanıyorum ben parfüm gıbı kokuyor çamaşırları astıgım gibi kokusı dagılıyor eve
Sakinolseherjim_ Nevolizm canim yumoşun mavi renkli lotus cicegi yumuşaticisini kullaniyorum cok memnunum asla kokusu gitmiyor haftalarca 2 senedir hep bunu kullanıyorum dene derim