1ipekgibi- Nevolizm yumoştan vazgeçmem koku aşığıyım.her çeşidini denedim favorim pembesi çok kalıcı ve güzel
HonKiPonKiDoNiNo Nevolizm Ben abc mor olanin uzerine tanimam, en sevdigim odur 🥰 Amaa su siralar Vernel max hindistancevizi kokulu olana takmis durumdayim supurgenin suyuna katip katip duruyorum evv missss kokuyor.
Mom980 HonKiPonKiDoNiNo birkere aynı şeyi yaptım ev köpürdü makine gidiyordu az daha 😂 sizde aynı durum olmadı mı?
Kucukkalbim Nevolizm Yumoş da pembe şişe ,Bingo da Manolya bahçesi ikiside çok kalici mis çamaşırlar 😊
HonKiPonKiDoNiNo Mom980 Yoo hic oyle birsey yasamadim, asla supurgenin su haznesine yumusatici koymadan ev supurmem 🥰 zaten 2 parmak kalinliginda su ekliyorum yarim kapak yumusatici ekliyorum 🙈
idilbilgemom Nevolizm peros sarı aşırı aşırı güzel mutlaka deneyin😍 bu arada yumoş mavi de çok iyi ama perosa da bayıldım gerçekten 👍🏻
Fundakara Nevolizm aynen ya uyuz oluyorum denemediğim kalmadı şöyle dolabı açınca buram buram kokan bi yumuşatıcı bulamadım
Minik1anne Nevolizm bingo soft bebeğimin kokusu var birde bingo soft kirmizı olan var ikisinden de memnunum
enharserap Yumoş pembe olan çok güzel kokuyo. Perdeleri bi ay önce yıkamıştım kokladığımda hala o koku var