Sibell777 merhaba , senin gibi bende cok yazdım bu foruma benim gibi olan varmı diye 3 ay 20 günlük olduk doğduğundan beri hep ağlıyor gitmediğim doktor yaptırmadığım tahlil kalmadı kolik dediler değil dedim hiç durmuyor çok mutsuz bi bebek hala annem bile benimle kalıyor . Sadece uyurken ağlamıyor . 2 tane gaz ilacı kullanıyorum alakası olduğunu düşünmiyorum . Artık kabullendim benim çocuğum böyle diye . Allah yardımcımız olsun