Sibell777 canım kolik 3 gün 3 saat ağlama olarak düşünme bu bebekten bebeğe değişen bi durum. Bizim ki 3 ay 20 günlük kolik.
Hergün her saat ağlayan mızmız bi bebekti ilk 3 ay başından kalkamazdım sürekli ağlıyordu çünkü hep gazı vardı. Bütün tahlillerini yaptırdım idrar, kaka, ultrason, film herşeyine baktırdım herşeyi temiz çıktı.
hala bitmedi gazı ama en azından gün içinde 2 3 saat ağlamadan duruyor artık, akşam 7 de başlıyor ağlamaya çünkü bütün gün uyumuyor hem gazın hemde uykusuzluğun vermiş olduğu yorgunluk oluyor .
yani bebeğin gazı olabilir kolik bi bebek olabilir