Deletedmom_297 benim kızım da 51 günlük ilk doğduğunda burada libero diye bir ürün var bu ülkede 1 numara bez olarak kullanılıyor kalite olarak ama maalesef pişik yaptı
Pampers kullanıyorum yani Prima ve pişikten eser yok ve bebeğim çok mutlu
Bence size ne iyi geliyorsa onu kullanın
Herşey zararlı zaten açıkçası ben bu kadar ayrıntılı düşünmüyorum artık
Herşeye hakim olamayız bu imkansız