Deletedmom5151 ben hipp kullanıyorum hiç kötü koku yok aptamilde kullandım e bebekten almıştım kötü balık kokusu vardı aptamil firmasına incelemeye gönderdim firma yeni ürün gönderdi asla kötü kokusu ve baskın balık kokusu yok ebebeğin depolama koşullarından kaynaklanmış bi daha asla ebebekten almam. Lütfen aptamil kullananlar dikkat etsin balık kokusunu normal mamanın kokusu zannediyorlar ama değil. Depolarda sıcağa veya soğuğa maruz kalınca kokusu değişiyormuş.