Umutaras hazirandami dogdu oglun canım? Bizimkide 20 aylik birebir senin oglan gibi, bana baba diyor babasina da baba diyor kimi gostersek baba diyor..babildama gibi sesleri var dede nene tarzinda kelimeler duydum agzindan ama ortalik yere soyluyor dedesine dede demiyor yani..inege mö, kopege ha ha der bukadar. Ama bilmedigi nesne ismi yok, kartlar uzerinde patetesi sogani bile ayirt eder, komutlarimi cok guzel yerine getirir, ama herseye ıhh ıhh diyor parmagiyla isaret ediyor,butun gunumuz boyle geciyor, bu ara konusamasigi icin bence bayagi agresif oldu, herseyi firlatiyor anlamiyoruz onu bazen anlamadim deyince bize vuruyor..napacam bilmiyorum, internette yazan herseyi uygulamaya calisiyorum ama suana kadar faydasini goremedim maalesef