Arkadaşlar herkese merhaba
her anne gibi bende düştüm bir bu çocuk konuşmuyor derdine şimdi şöyle oğlum 20 aylık mesela dede baba diyor ama bilinçli olarak dedeye dede demiyo öyle ortaya aklına geldikçe diyor geldi diyor tabiki tam değil ama mesela ben işten gelince geldii geldii diyor hayvan seslerini çıkartabiliyo inek kedi kuzu ama onlarıda mesela inek diyoruz mööç değil bööö diyo vs vs 20 aylık bebişi olupta konuşma durumları nasıl olan güzel anneler bana bi yardımcı olun nasıl destekleyebilirim bu çocuğun konuşmasını ben çalışıyorum işteyken anane teyze dede bakıyo ve emin olun benden çok çok daha ilgililer komutları çoğu zaman anlıyo gel öpücük ver dediğimde yanağını falan uzatıyo istediği şeyleri bağırarak elle göstererek belli edebiliyo ay bilmiyorum bu aralar çok kafama takmaya başladım bu konuyu 🥲😥