Durukusunannesii Mom622626 yaz bi kenara Haziran Temmuz gibi tekrar yükselcek hissedyrm 😂😂👍 bende altın almıstım biraz
Mom622626 Durukusunannesii bende internetten takip ediyorum eylülde zirve yapacak diyorlar. Biraz daha düşmesini bekliyorum altın almak için.
Tortilla_ Selmaslan Bizde 16 bin yatırdık. Düştü ama çok sıkıntı etmiyoruz. Hemen satmayı yada acil bir durum yoksa bekleyin. Altın geldiği yeri unutmaz
edsn1 Hatta keşke altın alacağıma lansinoh elektrikli pompa alsaydım satardım şimdi4 ay önce 350 ye ldık dün netten bir baktım fiyatı 800 e çıkmış 😳
Balpamuk23 Mom622626 Şubat sonu Mart’ın 2. Haftası arasında yükselecekmiş 🤷♀️ Biz öyle duyduk 😂 kuyumcu bir tanıdıktan
Balpamuk23 Mom622626 vallahi bize de kuyumcumuz söyledi bizde bozdurmak zorundayız biraz sıkıştık ama aşırı düşük olduğu için istemedik bekleyin Şubat sonu Mart yarısına fırlayacak dedi 🤷♀️ İnş yükselir
Elfydr Selmaslan euro yapıyorum ama pandemi bittiği zaman gezmek için. Inslalah diyelim. 🙄 altında bir miktar param var. Altın uzun vadede kazandırır. Çalıştığım kuyumcu subatnaonu gibi tekrar yükselecek demişti. Beklemekte fayda var.