1gokce1anne Selmaslan benimki daha kotu tüm araba parami euro yaptım şu an 8 bin zararım daha da geriye gidiyor 🤔
Ninoya30 Selmaslan 🙋🙋🙋mağduruzda mağduruz. Elimize üç beş bişe geçti altın aldık yüksekten. Ama altın düştükçe biz çakılıyoruz. 10liradan euro aldık gel gör hep zarar. Bix kim yatırım yapmak kim 🙃🙃şans olacak biraz insanda dimi yok bizde. Umutla bekliyoruz
Selmaslan Ninoya30 covid icin asi bulundu bulunmadi derken belirsizlik vs yukseltti cok asi bulununca dusttu ama sene sonuna dogru guya 650 bile olur diyolsr ahhh hayaller
Durukusunannesii Selmaslan Altın uzun vadede kazandırır alıp hemen bozdurmayı düşünüyosanız zaten altın almanın bi manası yok .. Hiç bi zaman zarara uğratmaz altın tekrar yükselcek 2 katı olcak yağ bile değerlendi altınmı değerlenmicek 🤷🏻♀️😁
Esmanur16 Selmaslan gerçekten çok düştü ya altinlarim vardı lazım olduğu için iki üç ay önce bozdurduk ozamanlar 524 bozmuştuk şuan aşırı düşük zamanında bozdurmusuz diyoruz smdide
Mom622626 Selmaslan bende baya bi zarardayım 😅 ama hazır inmişken yine altına yatırım yapacağım. Sonuçta yine çıkar ozaman baya kar ederiz.
Durukusunannesii Mom622626 yaz bi kenara Haziran Temmuz gibi tekrar yükselcek hissedyrm 😂😂👍 bende altın almıstım biraz
Balpamuk23 Mom622626 Şubat sonu Mart’ın 2. Haftası arasında yükselecekmiş 🤷♀️ Biz öyle duyduk 😂 kuyumcu bir tanıdıktan
Sonsuzmutluluk Selmaslan eşimin arkadaşı gümüşcü altın tekrar yükselecek varsa kenarda paran altın al demiş
Ninoya30 Selmaslan evet dediğiniz gibi oldu. İnşallah çıkar. Altın alanların elinde eridi gitti para resmen