Mnkaslnn- Ikea antilop almıştım ve o kadar memnunum ki. 13 aylık oğlum ve genel olarak yemek yemek istemediği için sürekli kalkmaya çalışır ve hareket halindedir. Ama ona rağmen hiç düşme tehlikesi yaşamadık. Mama sandalyesi olarak kullanılacak bir sandalyenin büyük, hantal bi şey olmasına gerek yok diye düşündüm ben alırken. Sonuçta üstünde yemek yiyecek, oyun ya da uyku amaçlı bir araç değil. Ayrıca çok da pratik bi sandalye, birkaç günlük gittiğim yerlere götürüp rahatça kurulumunu yapabiliyorum.