Canım mama sandalyesi 3 yaşına kadar kullanılan bişey ben gittim şoktan aldım bebeğim daha 9 aylık öyle çok hareketli ve kilolu değil ama 2 kere düşme tehlikesi yaşadı. Harketlendikçe tehlike arttı oturttuğum anda yanından ayrılmamam gerekiyor oysa ki ben bebeğimi oraya oturtup mutfakta başka işlerle ilgilenmek isterdim. O yüzden bence A101 şok bim sandalyesinden uzak durmanı adam gibi para verip sağlam bişey almanı öneirim.. İlk çocuğunsa eğer 2.de bile kullanırsın hem 😊 2 gündür oturduğun yerden zıplamaya başladı bizimkisi o zıpladıkça sandalye de zıplıyor önğme arkasına sallanıyor kıytırık ucuz mal çünkü.. Yine de sen bilirsin benim naçizane tavsiyem budur