tecrubesizannee bir iki tane bulunsun elimizde zararı olmaz abartmadıysanız. 🤣 bu işler biraz yolda öğreniliyor. Bana da hep büyük al çabuk küçülüyor demişlerdi kızım 2800 doğdu. 1 ay yenidoğan giydi ve benim elimde aldığım 2 tane hastane çıkışından başka yenidoğan kıyafeti yoktu 😂😂 alalacele sipariş vermiştim. şimdi 13 aylık üst beden ince bacaklar tombiş. Ona göre seçim yapıyorum mecbur. Zamanla markaların kalıplarını oturtursunuz bebeğinize göre zaten.