merhaba hanımlar, ben henüz doğum yapmadım nasipse mart sonu bekliyoruz kızımı. yenidoğan ve 0-3 ay aldım biraz da yazlık kıyafet bakmak istedim. ama genelde kış sezonu gördüm. Carters ta buldum ama beden konusu kafamı karıştırıyor, küçük deniliyor hep. Sizce cartersın ürünlerini yaz için 3-6 ay mı 6-9 ay mı almalıyım ?