Ssevey Geçmiş olsun. Öncelikle sağlık çalışanıyım. Yorumlara istinaden belirtiyorum, yok yoğurtmuş, yok yağmış ıvır zıvırmış asla yanığa sürülmez. Yanığı derinleştirir. İçeri hapseder iyileşmesini geciktirir iz bırakır. Öncelikle soğuk su altında tutun birkaç dakika sürekli değil çekerek. Daha sonra bir bezle buz koyup çekin. Sonra anestol ve silverdin krem sürebilirsiniz. Ama isterseniz bir acil doktoruna gösterin