Ssevey Kızlar kahvaltı sofrasında çayları doldurdum eşimde oturuyo kızımda benim tarafımda sen al yeni doldurduğum çayı eline dök bi çığlık hemen soğuk suyun altına tuttum sonra yanık kremi sürdüm ama hali bu calpol falan versem ağrısını acısıno alır mı acile mi gitsek bilemedim ağlıyor sürekli zaten dişten huzursuzdu şimdi daha kötü oldu https://imgyukle.com/i/LoXHet https://imgyukle.com/i/LoXNkc acilde ne yaparlar bile var mı
Merve-miray Ssevey Oy kıyamam nasıl aciyordur😔😔 Götürün bence acile baksın doktor gereken kremi versin. Inşallah en kısa zamanda geçer. Çok çok geçmiş olsun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
esleminannesi2 Ssevey çok geçmiş olsun o üzerinde ki kabarcıklara sakın dokunmayın patlatmayın arkadaşın dediği gibi silverdin krem sürün
MotherQueen Oy kıyamam geçmiş olsun. Acilde yanık kremi yazıp gönderir pansuman gerekirse pansuman yapar. Kaç derece yanık bilemeyiz. Lütfen yoğurt,diş macunu vs sürmeyin 🙏
Ssevey MotherQueen Hayır asla sürmem saçma şeyler onlar soğuk suya tuttum hemen sonrada silverdin sürdüm
MotherQueen Ssevey annem yanık hastanesinde çalıştı 9 yıl. Bu tarz durumlarda en az 30 dakika suyun altına tutarsanız(tazyikli olmasın) acıyı ve zararı en aza indirirsiniz çünkü yandı bitti olmuyor maalesef sıcak kaldıkça alt derilere nüfus ediyor yanık. Tekrar geçmiş olsun
Badeekus Ssevey hastanedede yanık kremı sürerler buz kompresi yaparlar büyük ihtimal domuz yağıda alıp sürün iz kalmasın ne kadar doğrudur bilmem ama ben bi yerim yanınca diş macunu sürerim acısını alır
Ayprens Aleo Vera bitkisinin içindeki jeli yanığa bire bir bizim memlekette (Muğla) yanık çiçeği derler hatta ona