Kızlar bebeğim 6 aylık önce belimden basladı agrı sonra bacagıma 10 gün sürdü artık topallıyordum doktora gittim sezeryandan dolayı olabileceğini söyledi emzirdiğim için baska doktorlar iğne yapmamıstı ama bu doktor agrı kesici kas gevsetici iğne yaptırdı iki saat emzirme dedi ve gerçekten iğne olunca geçti iğneden başka çözümü yok.