Sezeryan olan güzel anneler ben spinal amestezi oldum bebeğim neredeyse 5 aylık olmal üzere ve bende başlarda hiç olmayan bel ağrısı son bir aydır var üstelik bu son üç gündür belimin ağrısından bebeğimle ilgilenemiyorum evle ilgilenemiyorum benim gibi olan çare bulan var mı yani başta olmayıp sonra başlamasıda ayrı bi durum sezeryan öncesi belimde hiç ağrı yoktu bu arada napcam ben yaa çok mutsuzum 😟